elektrika u Renaulta 19

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

A co ze je to za masinu??? jedine podle toho se da poznat cd. jestli to bezi na
linuxu (vetsinou qnix, tnix), tak by to mohl byt Redrock format, ktery se da z unixu
namountovat. Pak se da uvazovat jeste o macintosh HS (HSX? HSD? nebo tak nejak) formatu.
pak uz me nenapada nic nez raw data bez hlavicky a specialni program v te masine, ktery
si to nazere.
d.