Stabilizovany zdroj

Dušan Slavětínský dslav
Středa Březen 17 11:50:31 CET 2004

Ahoj,
taky jsem byl postavený pred tento problem, kdyz jsem ke sve
nabijecce potreboval zhotovit 20A zdroj. Jednoduhce zapojení
trafo->diodovy mustek->filtracni kondenzator mi nefungovalo
protoze pri zatizeni bylo zvlneni napeti tak velke ze nabijecka
to vyhodnotila jako vybitou autobaterii. Nakonec jsem koupil
stavebnici zdroje k CB. A to funguje baz problemu.

Dušan Slavětínský,
Hošálková u Vsetína 164, psč: 75 622,
tel: 0657-642499, 0603-544019,
e-mail: mailto:dslav@treeinfo.cz, mailto:dslav@iol.cz