Stabilizovany zdroj

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:50:27 CET 2004

Sratmans, vyrabi to International Rectifier. Cenu si presne nepamatuju, ale
okolo 70 penez. Pokud by se u toho zdroje sneslo trochu vetsi zvlneni,
nebylo by jednodussi dat misto diod tyristory a za nima hodne velkou
kapacitu? Rizeni tyristoru je jednoduche a existuji na to specialni brouci.
                                                        Andel

> Ten FET IRL2203N - zatim jsem nebyl schopny zjistit, u koho se da koupit a
> za kolik. Nenapsal byste, prosim, moc by se mi to hodilo. Diky,
>
> Jirka

Kondy
> na
FET