ISp Latice (GAL22LV10)

Marek Krenželok asko

From: Tomaš Marn <tmm@cmail.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, September 09, 2000 11:49 PM
Subject: Re: ISp Latice (GAL22LV10)
> Tak nevim, nebude jednodussi toho ispGALa napalit a poslat ti ho

to myslis primo svab?

> Stranky Lattice jsou jako velmi srozumitelne udelany, navigace je snadna
> a obsah je srozumitelny i prumerne vzdelanemu jezevciku, ktery probehl
kolem
> ucebnice anglictiny pro zacatecniky.

abych ti to trochu vysvetlil pracuji jako "zasobovac" informacemi a taky
dostupnymi prostredky pro vyrobu atd.
Takze teto problematice vlasne rozumim malo, videl jsem jenom architekturu
GALu blokove zrovna jako ten jezevcik zu anglictinu :-)
Proto tomu moc nerozumim...
Mam sehnat proste informace pro nase programatory o prostredcich jak
softwarovych tak hardwarovych pomoci kterych by slo pracovat s ispGAL,
protoze doposud pouzivali pouze GAL-y
v DIL pouzdrach programovanych pres nejaky GALBLAST nebo tak nejak.
Takze se mi jednalo o nejake srovnani prace s gAL a ispGAL, ktery bude v SMD
pouzdre na desce s cehoz vyplyva nutnost jej programovat "isp"
Doposud jsme pracovali pouze s kontrolery Scenix SX28 a SX52, kde byl jeden
sotware obsahujici i debuger, dale kabel kterym se to ze seriaku nahralo do
tech svabu.

Vcera jsem si stahl nejaky ispDesignEXPERT ,  staci mi tedy na
naprogramovani ispGAL-u tento software ve spolupraci s tim kablikem?

Promin za ty otazky jestli se ti zdaji byt stupidni, ale snazim se to
pochopit :-))
Dokazes mi to popsat nejak laicky? Nebo mi pripadne doporucit vhodnou
konfiguraci sotware i hardware pro tuto praci?

Diky           zdravi Marek K.