Simulator 8051 - jeste jednou

Karel Bříza briza
Středa Březen 17 11:50:26 CET 2004

Omlouvam se ze opakuji dotaz ale byl jsem upozornen ze neni citelny.

----------

Dobry den,

mel bych jeden dotaz. Uz asi tyden hledam na Internetu nejaky slusny
simulator 8051. Vse co jsem nasel byla pouze dema a pokud to bylo free tak
to zas moc neumelo.

Moc se mi libil simulator  "535 simulator" -
http://personales.mundivia.es/hvasquez/sim535/ ale bohuzel take jenom demo.

Nekde jsem se docetl o "TS Controls Emulator 8051" ale nikde nemohu najit
soubor TSCE0101.EXE s jeho instalaci (vsude jsou odkazy ale soubor
neexistuje). - nemate jej nahodou nekdo???

Mohl by mi nekdo prosim doporucit nejaky "pekny" simulator, ktery pouzivate.

Moc dekuji Briza - briza@mudk.cz