3Q,S.O.S.katalog - konektory

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:50:23 CET 2004

Ahoj HW-News,

dovolil by som si poprosit niektoreho z Vas, ktory vlastni katalog firmy 3Q,
pripadne S.O.S. Kosice (v idealnom pripade zamestnanca firmy) ci by mi mohol
povedat, ci sa v katalogu nachadza v rozumnom rozsahu sekcia Konektory. Pre
vyvijane zariadenie potrebujem specificky stvorpolovy az sestpolovy
konektor. Potrebny konektor som v katalogu GM nenasiel a kedze katalogy
uvedenych firiem nevlastnim (a nechcem objeknat, pokial neviem ci tam maju
to co chcem, t.j. popis+vyobrazenie).

Ak by bol niekto natolko ochotny, ze by sa bol pre mna do katalogu aj
pozrel, potrebujem nasledovne:
Konektor samec+samica, jedna cast na kabel, jedna cast na DPS
Pocet polov 4-6
Vyska konektoru tak 5mm
sirka konecktoru nie viac ako 15mm
uchytenie na kabel relativne pevne (nie len jednotlive zily)
uchytenie jednej casti konektora v druhej nejakou zapadkou

Mozno, keby mi aj niekto iny vedel poradit nejaky typ rozumne dostupneho
konektora, nieco na sposob uchytenia audio kabla do CDrom, lenze pevnejsie
(teda aby sa kablik z konektora nemohol vytrhnut), alebo nieco na sposob
telefonnej zastrcky (RJ-xx), ale mensie.

Dakujem vopred za namahu.

Dobre bastlenie

Matus Straka