Monitor - prosim odpovezte

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:50:22 CET 2004

Vyuzivam jakehosi utlumu ve frekvenci prispevku do konference a zkousim neco
znovu.
Potrebuji predelat monitor, ktery je puvodne stvoren k zobrazovani pouze na
urovni sviti - nesviti, ovladano ttl vstupem, na vstup analogovy (vznikly
sloucenim RGB z archaickeho pocitace MZ 800).

Problem je takovy, ze ze stredni skoly si pamatuji jen, ze se jas stopy ridi
zapornym napetim na prvni mrizce oproti katode, coz, jak jiste uznate, k
vyrobe potrebneho videozesilovace nestaci.
Pomohlo by mi vedet, jake to napeti ma byt, a jak vhodne na tuto uroven
signal zesilovat a to zejmena vzhledem k nutne ss slozce.

Diky a to take za pripadne schematko, jak je to jinde reseno, nemohu u sebe
nic najit.