Dotaz k programovani AVR.

palkovic@steag.sk palkovic
Středa Březen 17 11:50:20 CET 2004

     Zdravim vsechny v konferenci,

konecne jsem se dostal k programovani 90S1200 a chtel jsem se s tim
narychlo seznamit. Pouzil jsem ISP zpusob programovani z HW CD, ten
nejjednodussi programator AVR (na CD predposledni v kapitole programatory)
- BA1FB programator pod DOSem, pripojil jsem to podle schematu a hura na
to. Ale uz pri cteni Device code mi to vraci : 00 01 02 03, coz asi neni
dobre. Taky se mi nepovedlo smazat ani naprogramovat zadnou pamet.

     Prosim Vas poradte, funguje vubec tento programator nekomu nebo co mam
spatne nastavene ci zapojene. Nemam na to ted vubec cas a kdyby se nasel
nekdo kdo mi poradi, abych se s tim mohl rychle seznamit.

Predem Vam vsem dekuji za odpovedi.

TEV
Vladimir Palkovic