Bitscope - spolecne objednani

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:19 CET 2004

>Nicmene jsem koukal na web, pripoustim velmi zbezne, a tam se v FAQ pise o
cene 250$
>a 2 kanalovem zarizeni ?

Uznavam, bylo to velmi predbezne oznameni, 5-6000 je odhadnuta cena
soucastek, od Bitscope by se koupila jenom deska a chipset. Kuprikladu
74HC4051 a BC548 bychom koupili v GM lacineji. Predpokladam, ze by asi
kazdy volil novejsi variantu A/D prevodniku, takze tim se cena zase zvysi,
puvodne jsem mel zapocitanou tu Motorolu. Navic nektere veci jsem odhadl
doopravdy od oka.

Jestli si dobre pamatuji, tak dalsi dva kanaly jsou vyvedeny na ten Cannon
a jejich vstupni zesilovace zrejme nemaji parametry prvnich dvou.

A jeste tu mame clo... Asi mate pravdu, tak tisicovku bude treba pridat,
mozna dve. Ale porad to neni tak spatne. Digitalni osciloskop a logicky
analyzator po 4000Kc mi prijde slusna cena. Ale Vy byste potreboval ten
osciloskop prodat, ze...

>Bud a to doufam je rec o jinem stroji nebo se bude cekat na pokles kurzu
dolaru
>na 24Kc.

Klesnout by trochu mohl, pamatuji se, ze v roce 1993 byl dolar asi 27
korun. Ale to zrejme jeste nebylo nase dobre Euro (uz abysme v ty unii
byli) a USA valcilo v Iraku.

>Je tu take varianta, ze vcera lehla poslanecka snemovna popelem a pri pozaru
>zahynula cela vlada a vetsina poslancu,nacoz financni trhy reagovaly prudkym
>zpevnovanim kurzu koruny, ale takove stesti nas snad ani nemuze potkat.
:-))).

Asi ne, ale hezky se to cte :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East