Bitscope - spolecne objednani

Tomaš Marn tmm
Středa Březen 17 11:50:19 CET 2004

> Souhlasim s tim prahnutim po podobnem zarizeni. A s osciloskopem bych
> konecne
> vyresil tri problemy. Ten treti je, ze bych se zbavil toho velkeho na
stole.
> Cena 5-6000Kc by byla velice pekna. A co se tyka LA z AR? A to by se
nanasel
> nikdo,
> kdo by to byl ochoten dodelat? Ja bych mohl pomoci treba se SW, kdyz uz je
> to psano
> pro VC++. Kdyz se 'Kosta' neozyva, tak co na to ostatni?
>
> Zdravim Michal MEDEK

Neco podobneho mam na stole :

LA - 16kanalu, 32kb vzorku na kanal, TimeBase 50MHz,  25, 10, 5,
2,1MHz............ 0,1Hz  (27 moznosti)+ externi hodiny
trigovaci podminka na vsech kanalech L,H,X, prima i inverzni, pripadne
externi spousteni
pretrig volitelnu od 2k do 32k v kroku 2kb, delka trigu 1..16 period
samplovacich hodin, spusteni po 1..16 vyskytech trigu
vstup prepinatelny na 3/5 V vzdy pro 8 kanalu
osazeno - 1x ispLSO1032, 1x ispLSI1016, 74244, 2x7414, 2x 74LVC4245A,
2x61256 -10ns (bezne do cache u 486), 1xDS1075
pripojuje se to k LPT v rezimu SPP
SW je pro wokna v Delphi5

Je mozne rozsirit az na 64 kanalu (kazdych dalsich 16 kanalu vyzaduje 1x
ispLSI1016, 2x74LVC4245A, 2x 61256), v HW i SW se s tim pocita
Cekam na AD prevodniky a chystam se doplnit  modul analogovych vstupu (2x
8b, 80MS)

V druhe verzi je bafr zvetsen ba 512kb na kanal a max. samplovaci rychlost
je 10MHz, neni mozne nastavit delku trigu a jsou jine hodnoty pretrigu
(Clovek obcas potrebuje odchytit neco dlouheho a pomaleho - naposled HW
klic)

Vse je v bastlu, nejak neni cas udelat plosak, pripadne nakreslit schema

TM

PS: Pro informaci zbastleno to bylo za dva dny. Dva tydny jsem ladil obsah
ispLSI-cek a mesic jsem si hral se softem
Vse je prepocitano na cisty cas cca 12 hodin denne (v realu prace cca tri
mesicu).