Bitscope - uvaha (asi blbnu) asi urcite

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:50:18 CET 2004

> Secteno a podtrzeno po HW strance jde o zakladni modul s MPU (rizeni +
komunikace s PC), rychlou verzi PDL a 2x 12ns SRAM 512kB.
> Vse ostatni reseno jako moduly (ne vsichni potrebuji vse)

Krasne - aleeeeeeeeeeee
1. co to je rychle PDL ??? ma se snad jedna o nejake rychlejsi CPLD neb FPGA
2. Nac MPU, vse je mozne primo ridit z PC, MCU to jen udela komplikovanejsi
a k vlastnimu rizeni
    se stejne neda pouzit, maximalne jako prevodnik z/do serioveho prenosu -
volovina
3. SRAM 512MB - 12ns, kde je vzit, ty vystrizene z katalogu nejak nechteji
slapat (mozna jsem spatne strihal)
    a jinak od toho davaji dodavatele ruce pryc (a to prosim i pri pozadavku
na 5000 ks)
   I kdyz mam postaven LA s 512kb na kanal, uzitecnost je pochybna, Vetsi
vyznam maji kvalitni trigovaci obvody
   Jen pro ilustraci co by to melo umet
   - nastavit na kazdem kanalu X,L,H,  nabeznou a sestupnou hranu
   - moznosta nastaveni minimalni delky splneni trig.podminky
   - moznost spusteni az po x-tem splneni trig. podminky
 sectemo - pro 16 kanalu to vyzaduje minimalne 96 registru a vyhodnocovaci
logiku schopnou vse vyhodnoti se spozdenim
 maximalne jedne poloviny periody samplovaci frekvence

4. To nejjednodussi je ADC, tech je dostupne opravdu nepreberne mnozstvi

> - log. analyzator, na modulu by vlasne byl pouze konektor a nejake ochrane
obvody
Optimizmus je krasna vec, hola realita neco uplne jineho. Pozadavky na
trig.obvody LA a DSO jsou ponekud(dost) jine

> - AD prevodniky pro osciloskop - je podle vas vyhodnejsi vetsi rozliseni
prevodniku nebo vetsi frekvence prevodu ???
8bitu staci, rychlost, propracovane vstupni a trigovaci obvody jsou prvorade

> - citac, mozna nejaka delicka a dalo by se to pricpat k osciloskopu nebo
log. analyzatoru
- ma to merit, nebo ukazovat

> - multimert to by resil 12 bit AD na modulu asciloskopu, pokud by se
pouzil 8bit AC pak by slo pouzit k rizeni ADuC812 nebo ADuC824 (16/24bit AC)
> - rychly 12bit DAC pro vlnovy generator.
>
> Software: nevim, ale ja osobne jeste nevidel slusny SW pro merici
pristroje pripojitelne k PC a to jak po funkcni tak ergonomicke strance.

> Funkce nechme stranou, predstavoval bych si SW pro Windows, rozliseni min
800x600 (ja bych uvital 1024x768 ????) cele reseno
> jako skutecny pristroj od HP nebo Tektronix (oni prece maji lidi co resi
otazky ergonomie a potrebnych funkci ).

Ona ergonomie na PC a samostatnem pristroji je pokazde ponekud o necem jinem

A spolecny vyvoj, kde zijes. Parkrat jsem se o to pokusil, a vzdy si pekne
natlouk h..u.
Ale co, jeste jednou to skusit muzu.

Dalsi vec je cena:
ispLSI1032-  70LJ (CPLD s 6000 hadly) - cca    750,- necha se na tom
postavit LA(DSO) do cca 25MHz
ispLSI1032-125LJ (CPLD s 6000 hadly) - cca 2,250,- necha se na tom postavit
LA(DSO) do cca 55MHz
obdoba od Altery nebo Xilinxu cca 40$ - 2000,- pri podstatne horsi
dostupnosti
ADC 8b - 80MS - cca 20..40$  (TI, Maxim, Intersil,
Philips..................)
SRAM 512MB-12ns - cca 20$ pri naprosto zoufale dostupnosti
SRAM se necha nahradit (a dost to zjednodussi cele reseni) FIFO, ale cena je
vic jak dvojnasobna

Kdo, ze zde pritomnych NNN (krasny termin), na to ma.

LA1640 publikovany v AR jsem kompletne predal jedne tuzemske firme, ktera ma
zajistit vyrobu a prodej.
Zavazal jsem se, ze LA1640 nebudu nikde dale prezentovat, publikovat a
distribuovat. Snad to na vysvetleni staci.
Nic vsak nebrani v publikovani jeho nastupce, je sice drazssi (v soucastkach
cca 5000,-), ale zas toho umi o neco vic..

Kosta