Vstupni cast Telefonu nebo Modemu

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:50:18 CET 2004

kouknete na www.hw.cz - na clanek pulsni volba  - tam je schema analogoveho
telefonu. Ja bych vam doporucil dat tam translator (to je hovorovy
transformator - ktery vam to galvanicky oddeli )
Na zvednuti sluchtka staci relatko (nebo tranzistor). na na pulzni vytaceni
totez.  Jako detektor vyzvaneni optoclen s aniparaelne zapojenou LED + do
serie aniparaelne dve zenerky a odpor. Hondnoty jdou snadno spocitat podle
proudu optocelenm/LED.

     s pozdravem Michal Poupa