Re: Re: vícenásobný registr

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:50:15 CET 2004

> Jo, neco takoveho jsem mel na mysli, jenze se v tom moc nevyznam a
nedokazu
> vybrat neco, co presne staci pro tento ucel, abych nesel s kanonem na
> vrabce. Ackoli, jak tady nekdo radil, Xilinx za 4 dolary by mohl byt
docela
> rozumny, jeste jsem ale nemel cas si prohlednout dokumentaci.
>
> Ondrej

Kdyz ona specifikace:
I/O

toho taky moc nerika.
??  jak to ma byt pripojeno - bus, seriove, vlastni latch ..........
??  vse obousmerne, se zachytnymi registry, s vystupnimi registry - latchy
Skuste to blize specifikovat,
pro ilustraci do  ispLSI1016 se necha implementovat 2x8b obousmerny port bez
zachytnych registru na vstupech
s oddelenou A a D zbernici
ale take bez problemu 32bitovy IO port se seriovym pristupem

Kosta