digitalne meradla

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 11:50:15 CET 2004

zdravim,

potreboval by som pomoct (mozno je riesenie primitivne, ale neviem si pomoct :-((
pomaly sa pustam do stavby jedneho zdroja 0-35V/5A, indikacia digitalnymi
modulmi s ICL 7107 (konstrukcia z amateraku 7/98) modul ma vyvedene napajanie,
vstupy HI a LO + des. bodky. Pre napajanie meradiel je v zdroji zvlast vinutie.
Takto je zapojeny vystup zdroja s bocnikom pre meranie prudu:

                                          |  Uout (max 35V)

     3 - GND

Je jasne, ze ak by som spojil GND vystupu zdroja s GND napajania meradiel, meradlo prudu by to neunieslo
pri Uout = max. (aspon si to myslim, ze suhlasne napatie 35V je dost, nevidel som datasheet).
Bol by som zvedavy na nejake navrhy, ako to zapojit pre spolocne napajacie napatie meradiel)

Peter BROSTL