vyvojove prostredky Lattice ispLSI

Jaromír Buchtík jaromir_buchtik
Středa Březen 17 11:50:14 CET 2004

Nejsem si moc jisty, ale je tam chybycka, Instalace Experta je asi 40MB.
Rozdil mezi synariem a Expertem je v tom, ze Expert ma na sobe nalinkovany
palici program. U synaria ho poustis externe. To je muj poznatek. Experta jsem
se ucil podle jednoho jednoducheho PDF. Mam ho nekde na disku, musel bych
pohledat. Jestli mate zajem, tak se ozvete.

S pozdravem Jarek Buchtik

jaromir_buchtik@rametchm.cz
www.rametchm.cz

--