Soucastky

Vladimir Volak volak
Středa Březen 17 11:50:14 CET 2004

Vazeni kolegove,
nerad bych tady konkuroval panu Galuskovi, resp. rubrice Zdarma a levneji,
ale :
Mam doma z drivejsiho pusobeni kupu desek formatu 150 x 250 mm osazenych
radou 74LS, a  to os 7400 po napr 74LS244 atd., sem tam tranzistory.
odporove pasky atd. Ja z toho uz pouzivam jen blokovaci kondenzatory,
vypajovat obvody se mi nechce a je mi lito to vyhodit. Tech obvodu jsou na
tom doslova stovky.
Pokud by mel nekdo zajem, tak na muj mail. Nic za to nechci, jenom pokud
bych to musel posilat postou (nerad), tak zaplatit to postovny.
Uvital bych osobni odber, na postu chodim nerad. Pro informaci, bydlim v HK
a jezdim kazdy den do Pardubic, ev. po domluve muzu dovezt do Prahy.

Vladimir