Soucastky

Vladimir Volak volak
Středa Březen 17 11:50:13 CET 2004

----- Původní zpráva -----
Od: Galuszka Jan ing. <konference@ei.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 2. října 2000 9:01
Předmět: RE: Soucastky

V jakem mnozstvi to mate, Galuszka skupuje vse !!!

Ja to nekoupil, a tak to nechci prodavat, jen mi to "zbylo" ( uz to je
promlceny :-)) )
Ale kdyz se tak nad tim zamyslim, tak bych uvital treba stary radio nebo
magnetofon Sonet.

Vladimir

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS