AVR - usporny rezim

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:13 CET 2004

Ahoj,

odskusat sa to da najlepsie na univerzalke, kde bude len samotny cip,
krystal, dva odpory v napajani radovo 1/10Ohm a blokovaci kondenzator.

Potom si napis program, kde vsetky I/O piny nastavis ako vystupy a na log.0
alebo log.1 a nastavis jeden z power down modov. Prud merias na odporoch.
Pekne to funguje s PIC, takze s AVR asi tiez.

Andrej

------

Hi All,

Zkouseli jste nekdo srazit spotrebu AVR procesoru (konktretne 90S8515)
na minimum?

Ma to dva usporne rezimy, a dokumentace tvrdi, ze v 'power down' modu by
to melo brat v radu uA, ale ja se nemuzu dostat pod 1,5 mA, coz je na
stand-by rezim pri napajeni bateriemi celkem hodne.
Tusite nekdo v cem by mel byt problem?
Zkousel jsem, jestli nejsou zapnute pull-up rezistory, vypnul jsem
analogovy komparator a porad cca 1,4 mA v power down modu.

	Pavel Chromy