Soucastky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:12 CET 2004

Po pravde receno, 74LS se daji koupit snad po korune nebo za podobne
smesnou cenu. Do novych vyrobku uz se asi moc nepouzivaji (snad s vyjimkou
74LS06 a LS07), neb je nahradila rada HC(T) a tech par kousku na opravy
neceho starsiho nestoji za rec.

Predstava, ze bych nekoho platil, aby vypajel integrac pochybne kvality,
kdyz ho muzu za babku koupit novy od TI nebo Thomsona, rovnal mu vyvody a
pak se trasl hruzou, kolik procent takto osizenych vyrobku se vrati na
zarucni opravu... Brr, az mi naskakuje husi kuze :-)

J. Hanzal