HSDL - infra

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:12 CET 2004

On Tue, 3 Oct 2000, Honza Krejsa wrote:

> Ahoj, mam jeden dotaz ohledne infra ledek, konkretne hsdl4230 nebo 4220,
> moduluji ji na 1 us pulsy, a kdyz vysledek snimam pres pin siodu, vychazi z
> toho takova pila, rychly nabeh, pozvolny pokles, frekvence pulsu 300 khz,
> ocekaval jsem ze zhasne uplne. Mam ji zapojenou pres jeden tranzistor bc639,
> modulacni signal do toho tranzistoru palim hned z hradla. V impulsech o
> delce 1 us tam skutecne potom tece 500 mA. Moje otazka tedy zni, je to
> normalni? Nebo je chyba v driveru pro led?

0.5 A je docela velkyu proud a kdyz jsem to spinal tranzistorem, problem
byl v tom ze se neodvadel naboj z baze tranzistoru dost rychle, tudiz, se
pomalu zaviral. bc639 je imho dost slaby a pomaly, bude to chtit nejaky
fet co to zvladne upumpovat. Jinak ta Pin dioda na tom muze mit taky
podil, neb osvetlenim se na ni objevi naboj a ten se pak odvadi ven (tece
proud). Bude se to muset spinat pres dva trazistory, jeden to zapne, druhy
to pak rychle vypne (vybije naboj na druhem tranzistoru).

lada

> (scema na laser. tel . poslu hned jak najdu schemata)
>

> Honza Krejsa

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/