Jak se pripojit k telefoni lince...

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 11:50:12 CET 2004

Dekuji,
abych doplnil, tak to trafo je z modemu...
Tedy udelam pokus jak se to bude chovat, pokud trafo pripojim pres
kondenzator, opet z modemu, na vstupy linky A a B a vyzvednuti budu provadet
paralelnim pripojenim rezistoru ke vstupum A a B...(viz. schema)

Dekuji
            Zdenek

PS: Telefonie a jeji principy jsou mi velmi vzdalene...

----- Original Message -----
From: <milan.klesa@ct.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, October 03, 2000 7:21 AM
Subject: RE: Jak se pripojit k telefoni lince...

Zdravim,
Pokud jste si jist, ze ty zesilovace pracuji jak maji,
tak by problem mohl byt jen v przpusobeni... telefonni
pristroj by mel mit impedanci 600Ohmu cemuz by mela odpovidat
impedance toho trafka na vstupu... myslim, ze nejednodussi
postup je, aby stejnosmerny odpor vinuti na vstupu byl onech
600ohmu. Jinak by mozna pomohlo zapojit do linky 600Ohm odpor
a to trafko k nemu pripojit pres prislusny kondik...
(chce to ozkouset, ja pouzivam tak kolem 1 mikro, ale
vzdycky jsem to mel jen jako poslech z linky.
Jinak pokud jde o jednokusove zarizeni je nejednodussi
vykuchat starsi telefon typu ES, ktery ma ve sluchatku
hybridni zesilovac a ten je uz primo uzpusoben na lince
a spolehlive rozdeluje signal na vstup a vystup...
nekde bych mozna nasel od toho IO i schema...

ByE milan(milan.klesa@ct.cz)