VIR jako scr !!!!

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:50:10 CET 2004

Omylem jsem otevrel prilohu aniz bych se podival na nazev.
Bylo to off-line a chtelo mi to pripojit internet, to jsem zamitl
a oba emajly smazal (prislo to 2x) Jsem jiz nakazen?
Jak se to projevuje? Jak se toho ev. zbavim?
Existuje nejaky rozumny free (nebo tak
do 300,- na singl PC) antivir na emajly?
Zrejme toho budu mit za potrebi.

Diky
Pavel Krejci