Komunikace po 220V pomoci modulatoru-demodulatoru na RS232

Jirka Netopil JNetopil
Středa Březen 17 11:50:09 CET 2004

Jestli na to nespechate, tak vyvijim komunikacni zarizeni
po PowerLine 230V systemem podobnym Ethernetu.
Bude to schopne propojit nejen pocitace, ale i termostaty,
kotel ustredniho topeni, spinace zarizeni apod. rychlosti 115200kb/s.
Vice informaci na mych strankach http://mujweb.cz/www/jnetopil
Nejprve vsak musim dokoncit osciloskop a digitalni analyzer do PC,
abych to mel cim odladit (take na mych strankach).
To komunikacni zarizeni mam jiz na stole, ale jeste ma problemy
s prijmem impluzu ze site (bez osciloskopu nevim, co tam leze).
Jirka Netopil