ponuka

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 11:50:08 CET 2004

Ano to je pravda, ale tych niekolko malo USD zarobenych takto je sice
zaujimavych, ale mne skutocne staci to, ze tu zase nebudm sam co bude robit
s Rabbitom. Napr. so Scenixom robim uz od zaciatku kedy bola druha seria
cipov /problemy z oscilatorom, atd./ a po roku prace s tymto prostredim som
zistil, ze som na Slovensku jediny co ho ma.
Na strane drujem sa mi podarilo urobit neaku dohodu a ked niekto skutocne ma
zaujem tak to teraz aj moze vyuzit. Som presvedceny, ze tato konferencia by
mala byt a o tomto a preto som to tu aj ponukol.
Ak som tym niekoho urazil, obtazovat a este neviem ako sa to da nazvat, tak
VELMI ospravdlnujem.

Lubos