Trident TVGA 8900, 9000 bios

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 11:50:06 CET 2004

Zdravim vsechny,
potreboval bych bios ke graficke karte TRIDENT TVGA 8900 a 9000 (provedeni
ISA).Jednu kartu jsem dostal jen s polovinou biosu (je rozdelen do 2 pameti)
a druhou bez, vcelku by se mi hodila do me 486ky, jenze bez biosu to
samozrejme nejede. Pokud by se nasel nekdo, kdo tuto kartu ma a byl by
ochoten poslat mi obsahy tech pameti ve formatu *.hex nebo *.bin, byl bych
moc vdecny. Stacil by mi i link nekam na net, neni problem stahnout...
Jeste k TVGA9000, jake pametove chipy se tam davaji (u TVGA8900 je to 41256
a patice je stejna...)
P.S. jeste mam nejakou S3 928PCI (je to napsany na tom chipu), dokonce s
biosem, ale nekdo VYPAJEL VRAM (4 chipy vypajene, 4 pozice na VRAM
nepouzite), pokud by mel nekdo zajem, prenecham.... :-)
Diky JIRKA