BAD sektory HDD

Luky luky.ol
Středa Březen 17 11:50:06 CET 2004

Zdravim vsechny v konferenci.

Mam tez disk Samsung, ale 4.3GB a po asi pul roce pouzivani se mi na disku
objevily BAD sektory podobnym zpusobem - roztrouseno po disku asi 5 vadnych
clusteru (a v kazdem jeden vadny sektor). Naprava asi zadna, asi by pomohla
reklamace, ale po zkusenostech mych pratel s reklamacnim odd. jiste
olomoucke firmy radeji neriskuji, takze jsem vadne clustery a par dalsich v
jejich okoli (pro jistotu) oznacil jako spatne a disk provozuji (zatim bez
problemu) dal. To je taky asi, krome reklamace, IMHO jedine reseni. (Mozna
taky low-level format disku, ale bez originalniho firemniho softwaru a
znalosti problematiky nedoporucuji.) Jinak o problemech disku Samsung jsem v
posledni dobe slysel od vice lidi, takze to asi nebude nic vyjimecneho
(bohuzel...).

Lukas Grepl, OK2WDT