zaznam zvuku na pocitac

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:06 CET 2004

On Sun, 8 Oct 2000, [iso-8859-2] Vladimír Anděl wrote:

> [...]
> treba na 0,5 s (nepravidelne cca jednou za 3 az 5 vterin) a pak to blbne.
> Defragmentace nepomaha a na disku je mista spousta. Disk je 7,5 GB rozdeleny
> na dva. Na spodnim (C) je FAT 16 bitova, na hornim 32 bitova a dela to na
> obou. Bios umi LBA a fdisk si pustil správu velkych disku.  Disk (Western
> Digital) ma vyrovnavaci pamet 2M. Potrebna prenosova rychlost 160KB/sec
> prece neni tak velka?
> Jedno reseni jsem uz vymyslel, jen nevim, jestli dobre. Objednal jsem linux.
> Radsi bych ale tyto veci delal ve windowsech, jen kdyby to fungovalo.

proste windousy obcas pusti na disk vice dat - asi maji zpozdeny
zapis. Dela to i linux, pokud v linuxu nepovolite odmaskovani rperuseni
pro hdd tak to muze delat taky, ale je to spise vec toho programu a jeho
bufferu. pod linuxem je na to prikaz hdparm -u 1 /dev/hda nebo ktery disk
budete pouzivat....
newbo zkuste dma ovladace pro win (ty co pouzivaji DMA a ne PIO)

> Andel

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/