Propojeni pocitacu

Ondrej Tesar ondrej.tesar
Středa Březen 17 11:50:06 CET 2004

Zdravim,
paralelni kabel taky mam a je dluhej asi 5m (primo bez budicu) a pokud
se spojeni navaze, tak uz to jde. Pokud ne, tak ten kabel popohodim
trochu jinak a uz to facha. Tudiz bych to oznacil tak, ze 5m je tak max.

Jinak na prenos se mi nejlepe osvedcil Laplink5 (ma v sobe nejakou
dodatecnou kompresi a opravdu prenasi docela rychle.)

Co se tyce tiskarny, tak ji mam pripojenou pres originalni kabel +
stejne dluhou prodluzovacku (vyrobenou z dalsiho original kabelu ) a to
funguje na 100%.

Ondrej Tesar