dekodovani satelitu

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 11:50:05 CET 2004

Existuju tzv. piratske karty roznych druhov najcastejsie s PIC+EEPROM ale aj
PC interface prepojene cez COM port. Kody sa daju stiahnut z inetu.
Pre Kabel+ (UPC) sa vsak (zatial) nedaju pouzit, lebo UPC pouziva kodovaci
system CryptoWorks a tento nebol este nalomeny. (Hackerom sa to neoplati.
Nie su v nom kodovane zaujimave programy.)
Vyssie spominane riesenia sa daju uspesne pouzit pre systemy SECA (angl.) a
Irdeto (nem.).

Navyse, prijimac, ktory ponuka UPC, ma dost velke obmedzenia. Nedaju sa
ladit programy, zablokovany iba na jednu druzicu, nemoznost pouzitia
dalsieho CI modulu (pre iny kodovaci system).
Nepojde na nom ani Czechlink - vysiela sice v systeme Cryptoworks ale z inej
druzice :-(
Je to v podstate ako obycajna kabelovka ale za niekolkonasobne vyssiu cenu!

Tolko pre zaciatok. Ak by ste mali zaujem, mozem poskytnut nejake linky.