Mimochodem Re: trafo

Jindrich Vidensky vidensky

From: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
> Mimochodem za nejaky cas budu portrebovat zdroj +- 55V 6A (to je docela
> dost - ne) a vzhledem k narokum na prostor bude asi muset byt spinany.
> Problem je, ze je to pro nf zesilovac a tak se Vas ptam, na co si dat pozor
> pri konstrukci - jak se vyvarovat ruseni?

No, ja by som asi predsa len pouzil klasicky zdroj s toroidnym trafom, resp. dvomi.
Neviem, ake su naroky na priestor, ale robia sa aj "ploche" toroidy.
Zosilovac s takym vykonom aj tak nejaky extra maly od principu byt nemoze
(chladice, filtracne elyty).
So spinanym zdrojom to vidim na velke problemy s rusenim, cenou a v konecnom dosledku
asi aj so zvukovou kvalitou.
Ako uz som hovoril, ja by som bol za klasicky zdroj s peknou bateriou elytov.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk