dekodovani satelitu

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:50:05 CET 2004

Hello sirotnik,

pondělí, 9. října 2000, you wrote:

srss> Existuju tzv. piratske karty roznych druhov najcastejsie s PIC+EEPROM ale aj
srss> PC interface prepojene cez COM port. Kody sa daju stiahnut z inetu.
srss> Pre Kabel+ (UPC) sa vsak (zatial) nedaju pouzit, lebo UPC pouziva kodovaci
srss> system CryptoWorks a tento nebol este nalomeny. (Hackerom sa to neoplati.
srss> Nie su v nom kodovane zaujimave programy.)

Aha :-((

srss> Vyssie spominane riesenia sa daju uspesne pouzit pre systemy SECA (angl.) a
srss> Irdeto (nem.).

srss> Navyse, prijimac, ktory ponuka UPC, ma dost velke obmedzenia. Nedaju sa
srss> ladit programy, zablokovany iba na jednu druzicu, nemoznost pouzitia
srss> dalsieho CI modulu (pre iny kodovaci system).
srss> Nepojde na nom ani Czechlink - vysiela sice v systeme Cryptoworks ale z inej
srss> druzice :-(
srss> Je to v podstate ako obycajna kabelovka ale za niekolkonasobne vyssiu cenu!

Ja jsem to z jejich stranek pochopil tak, ze ti pronajmou za 2000Kc
ten satelit, a potom platis poplatky jako ucastnik "na kabelu". Shanim
to pro kamarada, ktery bydli v rodinem domku, takze kabel mu
nenatahnou. Myslel jsem, ze by si koupil nejaky digitalni satelit, a
dekodoval by to pomoci PC. Ale kdyz pises, ze to nejde, tak si to bude
muset asi pronajmout od UPC.

srss> Tolko pre zaciatok. Ak by ste mali zaujem, mozem poskytnut nejake linky.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313