BAD sektory HDD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:50:05 CET 2004

Hello Martin,

pondělí, 9. října 2000, you wrote:

MLpc> Kolikrat jsem mel k dispozici disk, ktery po naformatovani nenasel zadny
MLpc> vadny sektor a teprve pri zapisu dat na disk se zacli vadne sektory
MLpc> projevovat.

Jo, asi tak. Jakmile se na novem disku objevi vadne sektory, tak to
vetsinou tak dopada. Pokud je to stary disk, tak tam je to trochu
jinak. Kdyz uz vzniknou z nejakeho duvodu vadne sektory, tak se dal
nezvetsuji. Stary disk vetsinou jde, nebo odejde uplne.

MLpc> Martin

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz