zaznam zvuku na pocitac

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:50:04 CET 2004

> Aku mate velku pamat RAM? Mozno by pomohlo rozsirit, swapovanie popri
> zazname nie je dobry napad.
Pamet mam 32 MB.
> Zalezi aj na zvukovke a jej ovladacoch. Principialne sa zvuk zaznamenava
> tak, ze sa data nacitaju do bufferu v RAM a ten sa potom vysype na disk.

Zvukova karta je dost stara, Adonics Sound vision 150P. V zavorce je na
krabici uvedeno ESS-1868PnP. (?) Vzdcky jsem si myslel, ze technologie plug
and play se pouziva jen u PCI sbernice a ta karta je ISA.

> Ak mate zapnuty oneskoreny zapis z cache na disk, tak idu data samozrejme
> najprv do cache a popri zazname zrejme nestihne sucasne vyprazdnit cache,
> aj nahravat. To by mohlo byt to dlhe bliknutie.

Kde se to da nastavit? V ovladacich panelech jsem to nenasel. Vim, ze v Dosu
to nastavit slo.

> Inac, 486/100 nie je pre spracovanie zvuku v CD kvalite bohvieco.

Ja vim, ale kdyz porovnam potrebny datovy tok s tim, co umi disk a co by
procesor stihnul pri pouhem presunu dat z disku do zvukovky, vychazi mi, ze
se ten pocitac flaka. Bohuzel realita je jina.