ADuC812

Ľubomír Leňko Lubomir.Lenko
Středa Březen 17 11:50:04 CET 2004

Hi All.

Chcem sa spytat, ci ma niekto podobne problemy s danym procesorom.

Problem je v tom, ze ak je program v externej pameti, tak sa stava, ze sa po
aktivacii WatchDog (program by sa mal resetnut) program nerozbehne a ztuhne.
Ak ten isty program ak je v internej FLASH (8kB), tak dane problemy nie su.
Tak isto, ak je start programu v internej FLASH a pokracuje z externej
program ide to bez problemov. Tiez by ma zaujimalo, ci mal niekto aj ine
problemy s danym procesorom (popripade, nejake odkazy na danu problematiku).

Dakujem Vsetkym za odpovede aj na moje predosle otazky a zelam Vam vela
uspechov.

S pozdravom L. Lenko