Prenos ethernetu pres LEDku a PIN diodu ?

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:49:59 CET 2004

Myslim, ze budete mit celkem slusne problemy s rychlosti.
Doporucuji tohle:
 postavte si z jednoho Shitoma invertoru oscilator
a ten pripojte misto sitovky.
Experiment ze sitovkou ma cenu, pouze pokud se dostanete
na cca 15 MHz pro 10 Mbit sit.
Dejte vedet jak jste dopadl.

	Slavek