DPS Plasic mysi

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:49:57 CET 2004

 Dobry den,zdravim vsetkych.

 Co sa tyka plasenia mysi,komarov a inych zivocichov,matne si spominam,ze v
nejakom casopise,v historickych dobach (asi pred 20 rokmi) bol na tuto temu
clanok.Neviem,ci to bolo AR,ST,VTM,ABC ale dospeli tam na zaklade
experimentov a skusenosti citatelov k zaveru,ze to nefunguje. Pamatam si to
preto,lebo asi dva roky predtym som brachovi,vasnivemu rybarovi urobil
"piskatko" proti komarom zo sluchatkovej vlozky.Frekvenciu som odhadol
priblizne na 3 Khz (znamy zvuk,ked vam komar pristava pri uchu) a fungovalo
to  ! Problem bol v tom ze to odpudzovalo aj ludi.
 Plasic mysi by mal snad napodobovat zvuk macky !

                                                                   Peter