Prenos ethernetu pres LEDku a PIN diodu ?

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 11:49:57 CET 2004

> zbytek poslou do sitovky. Slo by ale udelat to, ze zjistite kde ma vase
> sitovka pripadne ttl vystup (starsi to mely oddelene, modulator od
> vlastniho cipsetu sitofky) a tam si vrazite vlastni logiku. Jeste to
> muzete podtaktovat ;-) pokud to nepujde pres oddelovaci trafa (omezena
> frekvence) na sitovce.

Ja jsem kdysi zkousel podtaktovat RTL8019 (ISA), ktera mela vnitrne
vyvedeny AUI konektor. Tak jsem propojil 2 sitovky pres to
jejich AUI rozhrani. Puvodni xtal (24MHz) jsem postupne nahrazoval
nizsim a nizsim. Myslim ze nejpomalejsi, ktery jel byl 12MHz. Potom
jsem si trochu mailoval s Realtekem (konkurence velka, tak mi dokonce
i odpovidali). Po nekolika zdvorilostnich mailech od jednoho cloveka
jsem dostal mail od jineho, neco ve smyslu "nemas co podtaktovavat nase
sitovky". Tak jsem se na to vykaslal, nebot jsem usoudil ze
to asi nepujde. Potreboval jsem tak petinu normalni prenosove
rychlosti.

Michal.