DPS Plasic mysi

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:57 CET 2004

S plasenim komaru mam zkusenosti, s mysma nikoliv. Kdysi kdyz se s tim
zacinalo, byl doporucovan kmitocet cca 22 az 25 KHz. Takove plasitko jsem si
delal a fungovalo, kdyz komari nebyli moc hladovi (premnozeni). Dal jsem to
do okna a komar tim oknem neprolitnul. V mistnosti to nebylo slyset. Kdyz
jsem komary prilis dlouho provokoval svicenim v mistnosti pri otevrenem
okne, prilitli taky. Kdyz jsem prisel do sklepa, kde pokojne sedelo hejno
komaru a zapnul jsem plasitko, chvili zmatene litali a potom si zase sedli.
Potom uz jim to nevadilo. Takze trochu to pomuze, ale hlad je hlad. Tak se
jim nedivte.
                                                            Andel