ADuC812

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:49:57 CET 2004

Zdravim,
mel bych na Vas v konferenci nejakou otazku.
Rozhodl jsem se v jednom zarizeni pouzit obvodu ADuC812 od firmy
Analog Devices. Drive nez ale zacnu cokoliv delat, potreboval bych
objasnit nektere par mych nejasnosti.
Jedna se zejmena o seriovou linku SPI, na serveru vyrobce jsem k tomu
moc informaci nenasel. Jde o to, ze kdyz ja nastavim ADuC812 jako
mastera, potrebuji pro komunikaci 3 vodicu (SCLOCK, MOSI, MISO). Pro
vysilani staci zapsat do registru SPIDAT (tak nejak se jmenuje). Jak
ale docilim toho, aby dane zarizeni prijimalo od slave nejake data?
Pokud jsem se v necem spletl, tak bych byl rad, kdyby me nekdo
opravil. Pokud jsem zde uvedl malo udaju pro zodpovezeni dotazu, rad
upresnim.

                                        S pozdravem Ota Kehar

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/