ADuC812

Jarek Buchtik jaromir_buchtik
Středa Březen 17 11:49:57 CET 2004

Mozna budu vypadat jako skarohlid, ale zeptam se PROC ADuC812. Jsou i
jine, levnejsi a z meho pohledu i lepsi procesory s prevodnikem a
integrovanou SPI. Taky jsem uvazoval nad timto procesorem, ale zavrhl jsem
ho. Pouzivam PIC s prevodniky (PIC16F873, 5analogovych vstupu, 14bitove
jadro). Je to muj nazor. Zkuste o tom popremyslet.
jaromir_buchtik@rametchm.cz

Jaromir Buchtik

Ramet C.H.M. a.s.
Letecka 1110