Kde sehnat AA NiCd

Igor Sedlák Aigor
Středa Březen 17 11:49:55 CET 2004

Hi All,

Dnes jsem se setkal se zajimavym paradoxem, shanim nejake "lepsi" NiCd
baterky, tak se pidim po co nejvyssi kapacite. (NiMh nejak ze
subjektivnich duvodu rad nemam).
Prvne jsem samozrejme zamiril do GM Elektronic, kde meli pouze 700mAh a jeste se na me ten prodavac tvaril tak nasr..., jako bych po nem chtel neco co snad ani neexistuje. Uctive jsem vycouval a cestou po Brne prosel jeste par elektroobchodu. Nejvyssi byly 850mAh.

Dnes me ale dorazili u nas v potravinach, kam si chodim kupovat svacinu, kdyz jsem u pokladny uvidel 950mAh, pry je bezne berou :-)

No nevim, ale docela me to pobavilo...

Tak me napada, mate nejaky tip (Brno/okoli/zasilkova sluba), kde koupit za dobrou cenu tuzkove NiCd tak od 900mAh vys (cca 4-6 kousku).

Aigor