Kde sehnat AA NiCd

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 11:49:55 CET 2004

hele jestli jsi z brna, tak kdyz jsem chodival pesky jeste tenkrat na elektro
fakultu smerem z nerudovy (komenskeho namesti), tak porad rovne a pred tou hlavni krizovatkou na udolni je po prave strane (pokud jdes naznacenym smerem) takovy maly zapadly obchudek se smisenym elektro/kucho/ostatnim zbozim. tam jsem cca 3 roky nazad docela bezne
kupoval 1200mAh. Zkus se tam zeptat./
d.