Linux - ATM

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:54 CET 2004

Ja jsem si nainstaloval Red Hat 6.2 pred tydnem. Dal jsem se nalakat tim, ze
je to cele ceske. To ceske povidani jsou jen vseobecne reci o tom, co system
umi. Pri jakemkoliv problemu jsem odkazovan na anglicky manual, ktery ma cca
1000 stranek, navic je psany opravdu kvetnatym slohem. Dalsi zdroj informaci
ma byt archiv linuxacke konference. Tam bych musel mit velke stesti, kdyby
se nekdo ptal na to same, co zajima me. -:((  Prihlasil jsem se do linuxacke
konference linux@linux.cz a vznesl jsem dotaz tamtez. Prestoze je tam pry
velky provoz,
neprisel mi za tyden ani jeden mail. Pomalu nabyvam dojem, ze to cele je jen
pro skupinu vyvolenych, nebo ze to je jen velka bublina. Pri tom vsude se o
tom pise.(???) Zatim se mnou system nemluvi. Grrrrr
                                                        Andel

> Zdar technici ,
>
>      Dotaz I:
>      Chci se zeptat , toho , kdo pracuje a zná Linux , zda-li Linux
podporuje připojení do ATM LAN , či jiných technologických odnoží sítí typu
ATM.