Programator atmelu...

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 11:49:53 CET 2004

>nekdo se shanel po programatoru atmelu, ten od D72 je mozna
>dobrej, ale autor posila jen naprogramovany procesor s nemalou
>prirazkou. Pokud hledate neco podobneho FREE tak na
> http://chaokhun.kmitl.ac.th/~kswichit/easy2/easy2.htm to urcite
>najdete. Je to na 89C51 ale myslim ze je tam odkaz i na 89C2051.
>JIRKA

Diky za tip. Na adrese
http://chaokhun.kmitl.ac.th/~kswichit/easy2puiu/easyp52.htm je verze 2.2
tohoto programatoru (pro rozhrani RS232 je pouzit MAX232 namisto DS275).
Postavil jsem to za par hodin a pripadnym zajemcum mohu potvrdit, ze je
programator opravdu funkcni. Jeste dodam, ze umi programovat Atmely 89C51,
52 a 55. Pro typy 89Cx051 je na techto strankach jiny programator.

Petr Prochazka
petr.prochazka@zklas.cz