Vrtacka

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 11:49:52 CET 2004

Na kopinate vrtaky je potrebna co nejvyssi rychlost. U Proxxona pouzivam tu
nejvyssi, tj. asi 20.000 ot/min. Pokud se Vam otupuji spiralove vrtaky po
100 dirach, nejsou zarucene z tvrdokovu. Tyhle vrtaky taky vyzaduji co
nejvetsi otacky, asi tak 50.000 ot/min. S Proxonem sice vrtaji, ale neni to
ono.

Rotta