W95-soubor vymeny na RAM-disku

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:49:52 CET 2004

Hello Petr,

pátek, 20. října 2000, you wrote:

PB> Dobry den,
PB> nevite nekdo nahodou, jak prinutit W95 pouzivat soubor vymeny
PB> misto na HDD na RAM disku? I kdyz RAM disk vytrvorim v dostatecne
PB> velikosti, nenabidne se mi k vytvoreni souboru vymeny.

Jak se zdá, W95 nejsou tak blbé :-)))) W95 ukládají do swapu to, co se
jim nevejde do paměti. Takže vy zmenšíte paměť tím, že z ní vytvoříte
ramdisk, a na ten necháte windows ukládat to, co se nevejde do paměti.
Není to trochu blbost ????

PB>  Tusim, ze
PB> to bude asi nejaka uprava registru - ale co upravit?
PB> Kdyz by to nekdo vedel, urcite uz bude vedet, jak jeste upravit
PB> konfiguracni soubory tak, aby se pred vypnutim pocitace permanentni
PB> soubor vymeny zarchivoval z RAM disku na HDD a naopak pri spusteni

Před vypnutím počítače ho klidně můžete smazat. Po ukončení windows už
není k ničemu, a windows si ho při dalším startu vytvoří znovu.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313