Dotaz ad LCD

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:49:48 CET 2004

>Asi po > 2h v zasuvce se displej zacina znatelne zahrivat a nejspis v
>dusledku toho se citelnost blizi k nule. Predpokladam, ze je tam nejaky dobijeci akku, ale nevim, zda pouze ta teplota ma takovy vliv na LCD, a hlavne - jestli si to takhle casem neznicim.

Je fakt, ze ohraty bezny LCD opravdu prestava byt citelny, ale spis bych hledal pricinu toho ohrivani, to IMHO nebude v poradku. Pokud se zalohovaci baterka dobiji takovym proudem az hreje, urcite to dlouho nevydrzi.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv