Umira autobaterie?

Veris Miroslav RBCB/TEF8 Miroslav.Veris
Středa Březen 17 11:49:48 CET 2004

Myslim, ze baterka to byt muže, ale spis se mi to zda jako zkorodovany zemni
vodic mezi baterii a motorem. V kazdem pripade bych zkontroloval stav
elektrolytu v baterce, svorky na baterce a potom bych hledal, jak je spojeny
minus pol baterie s motorem. Nevim, jak u S105, ale motor byva na
silentblocich a vodive spojeni s baterii, resp. karoserii se provadelo
takovym plochym pletenym vodicem, ktery casem shnil, nebo se uvolnily
srouby, ktere ho pripojovaly.
MiraV