Diodovy mustek

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 11:49:47 CET 2004

Figl je v tom, ze dva jsou ve zkratu a ve vsech zbyv. kombinacich je 1,3 M
ohmu (mereno digitl. multi) - dle prodejce jsem to AC mel pripojit na ty dva
ve zkratu???? . A navic kdy zjsem pripojil AC na dva vyvody mezi nimiz je
1,3 M ohm odpor tak to slo taky do zkratu. Zrejme je digit. nevhodny na
mereni, ikdyz tam je prepinac na veliciny AC/DC.

Nezkousel jsem vsecjny moznosti, ale ted si myslim, ze spravne by tomelo
byt - diagon. na +, AC taky vuci sobe diagonalne.

> Ja si myslim, ze nejjednodussi zpusob je vzit zdroj s
> limitaci proudu (ne
> svarecku) a zarovku a vyzkouset vsechny kombinace. Jestli si ze skoly
> vzpominam bude jich 16 ;).
>
> Martin

Ani nemusis zkouset vsechny kombinace (neni treba otacet polaritu) jak tam
bude zkrat nebo 0 tak to nejsou ty zpravne dva vyvody.

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.