stereo

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:49:47 CET 2004

Zdar kolegove,
mam na vas dotaz, zda nekdo nedelal FM prijimac se stereo dekoderem. Zajima me,
jake typy obvodu jsou u nas k dostani. Hledal jsem GES/SOS/GM, ale tech obvodu
je tam opravdu hodne a nechce se mi prodirat vsemi datasheety abych zjistil co
maji za vlastnosti. jednoduse shrnuto potrebuji, aby obvod
obsahoval:
zesilovac, FM, IF, a MPX na stereo - cili shrnuto 1svab=cele radio.
pokud neco takoveho neexistuje, tak mi prosim poradte popr. vhodnou kombinaci
obvodu - napr. FM/IF - MPX+zesil na sluchatka apod. - pokud mozno neco, co se
da sehnat v cechach. hodne obvodu (vhodnych) lze nalezt u sanyo nebo
matsushita, ale tyto obvody tady nesezenu kvuli hodne omezenemu vyberu (navic
jsou vsechny na objednavku)
diky
d.